Katinka Hesselink Portfolio

  • Wat is het doel van je website?
  • Wat is je doelgroep?

Content eerst.
Design volgt.
Wat werkt voor bezoekers, werkt voor zoekmachines, mits…

Dat vraagt kennis, ervaring en aandacht op micro en macro niveau.

Van concept tot uitvoering

Dat wil zeggen: idee, site structuur, marketing, doelgroep etc.

Soms is een uurtje advies genoeg, maar ik kan ook helpen met het schrijven, of neem dat van je over.

Als webdesigner kan ik uiteraard de techniek en het ontwerp op me nemen. Als ontwerper ligt mijn kracht in kleur. Waar nodig vind ik een fotograaf of logo-designer voor je.

De kracht van WordPress is dat er technisch heel veel mogelijk is, maar dat de gewone gebruiker hier niet mee lastig gevallen wordt.

Als de website eenmaal staat kun je hem zelf onderhouden! Waar nodig help ik je hier bij, maar de meeste mensen hebben niet veel hulp nodig. Bij grote veranderingen kan het wel nuttig zijn om over zoekmachine optimalisatie en marketing aspecten advies in te winnen.

Hierboven de website van fysiotherapeute Marjan Springelkamp.

Schermafdruk 2015-09-01 11.22.51
Mijn centrale site, begonnen in 2000; duizenden pagina’s, duizenden bezoekers per dag.
Mystic Minds, filosofie, algemene religie debatten en quizzen. Allemaal in het Engels.
Mystic Minds: westerse filosofie en algemene religie website met debatten en quizzen. Allemaal in het Engels.
Schermafdruk 2015-09-01 11.22.56
Mijn mindfulness site.
Marijke Baljon, psychotherapeut, inclusief privé forum.
Crafting met lijm, stof, papier, karton, verf, gesso etc.
Website van de Theosofische Vereniging in Nederland.
Website van de Theosofische Vereniging in Nederland. Inclusief webshop.